Flyttkaos!

Ja så här ser det ut hos mig i detta nu

Jag bor ju inte så stort men man hinner visst samla på sig en del under 1,5 år
Vem droppade bomben?!?

Det börjar bli lite mer ordning på torpet nu, det är en del packning kvar men det får nog vänta tills imorgon.
Ikväll är det nämligen hejdå fest och jag tänkte hinna förbi Emma innan det är dags att infinna sig på Morfar Ginko och Pappa Ray Ray.



Jag och Nathan i Helsingfors i somras

I'm in the middle of packing all my stuff and it looks like somebody dropped a bomb in my apartment but it's getting better and better.
It's soon time to get ready for the good bye party with my friends, I'm moving back to my parents on Tuesday to stay there for awhile before I leave Sweden for New Zealand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0