Framme!

Efter en lang men bra resa har jag antligten hamnat pa hostelet i Auckland.
Flygresorna har gatt riktigt bra forutom lite turbulens mellan Sydney och Auckland som lyckades gora mig aksjuk ett tag.
Det har varit 22 grader varmt och solsken hela eftermidagen sa jag har spenderat den utomhus och jag gick till ett tron som heter "Sky Tower", det ar 220m hogt och utsikten ar helt fantastisk!
Bilder kommer senare.
Nu ska jag forsoka halla mig vaken en stund till innan det ar laggdags, klockan ar 19:30 har!

Kommentarer
Postat av: Heléne

Härligt att allt har gått bra! Massa kramar från oss här hemma.

2012-04-23 @ 19:31:54
Postat av: Mia&Magnus

Hoppsan! Visste inte att du har en blogg, men det ska bli kul att följa dina äventyr. Var rädd om dej där ute!

Kram M&M

2012-04-23 @ 20:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0