Helg!

Denna helgen har jag haft besök från Stockholm i form av Lowin och Erik som kom hit igår kväll och åkte hem nu i eftermiddag. Vi har druckit vin, spelat kort, tittat på de söta lammungarna och jag har visat dem Varbergs stolthet, fästningen!

I fredags var jag på AW med min syster och avslutade sedan kvällen med det gamla gänget jag umgicks mycket men innan jag flyttade till Sthlm. Det blev många minnen och många härliga skratt.

Ikväll blir det en tur till mormor och sedan en sväng in till stan för att umgås med Johanna en stund.


Tre små lammungar föddes ett par dagar innan påsk och här är två av dem


Lowin och katten Barney

Imorgon eller på tisdag ska jag träffa Elizabeth och då blir det spa för hela slanten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0