Sista dagen

Då var den kommen, den sista dagen med familjen, imorgon bär det av mot Köpenhamn för att flyga till Dubai och sedan Auckland!
Äntligen är all väntan över och det känns så bra. Jag börjar känna små små fjärilar i magen!
Dagarna här i Varberg har gått fort, som de alltid gör och jag känner att jag har hunnit träffa alla som jag vill träffa innan jag åker.

Fun facts:
Nya Zeeland har 4 miljoner invånare och 60 miljoner får, vad hände där?!?
Stället jag ska till heter Rotorua och har 50 000 invånare samt en bar.
Urbefolkningen heter Mauri och pratar ett eget språk.
De har precis gått över till vintertid så jag kan glömma sommaren.

Nu är det verkligen hög tid för mig att börja packa!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Om det finns 50000 innevånare och en bar, hur många får finns då i baren...?

2012-04-20 @ 16:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0