Till Emma!

Emma, den här är till dig :)

-Vad är det där?
-Det där? Det är vårt hem de kommande veckorna.
-Men men Grekland då?
-Ja, Grekland var tydligen för dyrt.

En fantastisk scen ur "Sunes Sommar"

Det här är vårt rullande hem, än så länge har vi bara sovit där en natt men det lär bli flera. Sovsäckar som klarar ner till -23 grader med 90% gåsdun i är inhandlade så vi är beredda på det värsta, dvs max -2 grader.

Vad jag förstår så är våren i full gång i Svea, jag vet att ni är avundsjuka på att inte få ha höst och vinter i 9 månader. Det är ju något som alla svenskar längtar efter.
Jag måste säga att jag har det fantastiskt bra här även om det inte är det varmaste stället att vara på just nu!

Dags att krypa ner under de 3 täckena vi har här för en sista natt i huset.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahahahahahahaha underbart!! Tack för det:)

2012-05-22 @ 11:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0