Utan snus försmäktar jag på denna ö

Ja, allt går kanske inte helt enligt planerna. Vi har ju igen värme i huset och isolering existerar inte alls här på Nya Zeeland. Nu har vi inte heller någon el, så ingen värmefilt för mig på ett par dagar.
Ja, ni läste rätt, jag har fått en värmefilt och med det blivit 75 år gammal.

Men vi håller humöret uppe och letar elektriker, kan ju inte vara så svårt klockan halv sex en fredagseftermiddag mitt ute i ingenstans? :)

Annars kantas livet av fulla psykos som knackar på vår dörr klockan tre på natten och vill ha någonstans att sova eller bara låna toaletten. Vi har aldrig tråkigt här! :)

Nu är det dags att leta värmeljus!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0