Födelsedag!

Idag är det Nathans födelsedag och det ska firas!
Först ska vi gå på husauktion och sedan blir det lunchbuffé på Valentines. För er som inte vet så är vi veganer. Vi äter inget som kommer från ett djur, men när det kommer till ett buffébord eller mat som är gratis så är alla regler som bortblåsta, man får äta av allt.
Den enda regeln är att vi får inte äta frukost om vi ska gå på buffé.
Nu har jag varit vaken sedan halv åtta imorse och lunchen är inte förens klockan ett, det är två timmar kvar och jag är inte säker på att Nathan vet vad som händer om man låter mig gå hungrig en längre tid men jag är rädd att han snart får veta. När blodsockret är obefintligt förvandlas i princip alla tjejer till ett otrevligt monster. En müslibar kan väl inte göra någon skada? Det är ju för hans skull jag äter den :)

Efter lunch så är det bestämt att vi ska ta en lång promenad i Red Woods skogen här i Rotorua och senare i kväll blir det bio. Det är nämligen canfestivalen här, man tar med sig en konservburk och får en gratis biobiljett i utbyte, mycket fiffigt.
Det hela avrundas med ett besök på det polynesiska spat.

Trevlig dag allihopa!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ha det så kul idag! Själv kör jag valvaka här hemma inatt. Ska se hur länge jag orkar :) Kraaaaam

2012-11-06 @ 23:36:45
Postat av: Hanna

Mys! Bor med veganer, vi ska ha veganmiddag här i veckan :) sist fick jag smaka på friterade zucciniblommor. Görgott!
Ta hand om dig!
KRAM

2012-11-08 @ 09:52:33
Postat av: Lowin

CUTE!!! im glad you are doing well :D
its almost christmas and i just found out one of my tooth is so decayed it has to be taken out!!! so im super whiny now and me and erik are not celebrating christmas together! hes going home and im going to berlin, lets hope things get better when we get back!! lots of love!!

2012-12-19 @ 02:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0