Lyckligt lottad

Jag kan inte låta bli att känna mig lyckligt lottad.
Jag vaknar upp till en klarblå himmel och strålande solsken, får äta christmas pudding med vaniljsås till frukost (extrapris i affären, då förlänger vi julen lite) och nu sitter jag på en gräsmatta lyssnades till favoritmusiken och i bakgrunden hörs hammarslag blandat med svordomar från en alldeles fantastisk snickrare.
Mitt jobb idag är att hämta diverse verktyg, komma med uppmuntrande kommentarer som: "that looks great, babe" och "I have never seen such a perfect deck in my life". Självklart menar jag det också :)
Min enda önskan just nu är att vara på en strand istället men man kan ju inte få allt och om 5 dagar kommer mamma och pappa hit, då blir det massor med tid på stranden!

Alla ni som har badkar hemma, gå till en Lush-butik eller gå in på deras hemsida. Köp ett badskum och kryp ner i det, det skulle jag göra varje dag om jag hade vinter!

Tack till alla som kommenterar, det är kul och se vilka ni är som läser :)

God fortsättning


Kommentarer
Postat av: Mia kusin

Gott nytt år på dej oxå!

Ha det bra, och glöm inte spara renhornen tills du kommer hem, jag är lite sugen på att testköra dom!

Kram från oss i Laholm

2013-01-06 @ 22:08:52
Postat av: Berit Larsson

Hej Elin!
Gott att höra att du slipper frysa. Den där brännan såg inte så go ut. Men det har väl lagt sig nu förstås. Låter som du trivs och har det bra. Nu har ni väl fått sällskap också kan jag tro. Önskar er en fin semester!! Kram från oss på Ängsbo

2013-01-10 @ 17:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0